Tudatos Fogyasztók

Minden ami érdekes, groteszk vagy torz modern fogyasztói társadalmunkból...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Archívum

Jakuzzi agymenés

2010.12.02. 17:01 Jókissonka

Na. Szóval nagyon szeretem a munkámat. Szeretek az embereken segíteni. Már akin lehet. Csak néha idegesítem fel magam, de akkor nagyon. A minap egy ismerősöm szólt, hogy az ismerősének ismerőse egy kis segítségre szorul. Ismerősöket kiemelten kezelünk, ez aranyszabály (erről már kedvenc kolléganőm is felvilágolt). És jó is segíteni azoknak, akik közel állnak hozzánk, olyankor érzem leginkább, hogy miért tanultam ennyit, hogy érek valamit a társadalmunknak. De mi van akkor, ha egy újgazdag, nagyképű hölgyet küldenek azzal hozzánk, hogy mindenképpen intézzük el a problémáját, nagy baj van. 
 
És hogy mi volt az az oltári nagy baja? Szegénykének elromlott a JAKUZZIJA, amiért mindössze 1,5 millát csengetett ki a kis butuska. Nem is kell mondanom, azonnal azonosultam a problémájával :) Nagy nehezen rászántam magam, bár fogcsikorgatva, hogy felvegyem vele a kapcsolatot, és kiderítsem, miről is van szó pontosan. Képzeljétek, a kis Drágának még annyi esze sem volt, hogy számlát kérjen, sőt, már javították pár ezerszer azt a sz...t, természetesen annak sincs nyoma. Sőt, garanciális javításért plusz költséget, meg kiszállási díjat, meg anyám kínját is felszámoltak neki, ami ugye teljesen jogszabályellenes. 
 
Ok. Rendben. Segítek. Legyen. Csak mert az ismerős ismerőse. Bejött az irodába. Huhh. Olyan erős volt a kézfogása, hogy ellilult a kezem. Ilyen kicsinek még nem éreztem magam. Aztán a beszélgetés közben egyre inkább megjött az önbizalmam. Éreztem, hogy van valamim, ami neki soha nem lesz: AGYAM. És sajna ez nem pótolható. És ne értsétek félre, nem gondoltam soha sokat magamról, az ő viszonylatában viszont kimagaslónak tűntünk:). És nem vagyok antiszockó sem, az újgazdagok is csak akkor idegesítenek, ha lekezelően bánnak velem úgy, hogy tulajdonképpen én segítek nekik. Teljesen ingyen. Mert ugye a hölgyemény sokallt volna egy ügyvédet, arra már nem futja. Egy ingyenes kvázi jogsegélyszolgálat fogyasztóvédelemhez fordul, ahol naponta rengeteg szegény sorsú emberért küzdünk a nagy cápák ellen. Néha a megélhetésért. Hogy legyen mit enniük, és legyen otthon fűtés. Hogy ne árverezzék el a fejük felől a házukat.
 
Szóval csak nőtt az ellenszenvem. Nagyon kevés embert rühellek, de azokat nagyon. Neki sikerült kiérdemelnie ezt az elismerést érdemlő címet :) 
 
Nem baj. Nyeltem egyet, és pöpecre megírtam neki a levelet, amit kellett. Mert az a jó munkaerő, aki akkor is megcsinál valamit, ha nincs kedve. Ezt tanulom mostanában. Sokszor nehéz :) 
 
Még jó hogy feltalálták a blogot, és megoszthatom a gondolataimat egy csomó emberrel. Másképp nehéz megküzdeni napjaink anomáliáival. Főleg egy magamfajta egyszerű, tisztességes megélhetést (és ezzel együtt igen szűkös anyagi kereteket) választó állampolgárnak. Hál'istennek ez kivételes eset volt.
 

2 komment

Címkék: jakuzzis agymenes

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosfogyasztok.blog.hu/api/trackback/id/tr522488816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hanna1206 2010.12.02. 17:03:58

A fogyasztót egy dologtól nem lehet megvédeni: a saját butaságától (aranyszabály 2)
;)

Jókissonka 2010.12.02. 17:15:51

És tényleg nem az a probléma, hogy egy jakuzzival van gond, mert az nem baj, sőt jó, ha valakinek van pénze ilyesmire. Az a gond, ha csupán azért lekezelő és nagyképű, mert van pénze. Ez volt igazán rossz ebben az esetben. Igaz a mondás: Minél intelligensebb valaki, annál lehajtottabb fejjel jár.
süti beállítások módosítása